Sommaren kan dö! (igen)

En sak till jag kommer att minnas från i sommar:

1. Det är helt okej att vara skev. För att vara uppriktig så föredrar jag skevheten före planheten. Alltså, vem vill vara platt som människa? Har i mitt liv hittills tänkt att hoppas de gillar mig trots att jag k*kar ur ibland och inte riktigt fittar in i alla lägen. Ett tankefel, givetvis. Ni gillar ju mig p.g.a. Right? Eller vet ni vad? Det spelar ingen roll vad jag tror ni anser. Jag orkar inte längre lägga in mig i den där mentala limknekten. Den har knappast gjort mig rakare under åren, snarare full med smärtsamma skavsår.

3 kommentarer:

Henrik sa...

Jag tror jag håller med. Vad är en limknekt? Raka människor är tråkiga människor. Har på senare tid blivit rejält jävla trött på folk som tar allt man skriver på fucking Facebook på allvar. För det är ju där man är som mest seriös liksom. Eh. Vad är en limknekt då? Läs min blogg. Jag såg en helt sjuk tecknad film med massor av pung i. Läs.

countrychick sa...

Henrik: En limknekt är en tving. Men jag tyckte limknekt lät bättre. Som att ligga mellan två knektar dessutom med lim i. Fan vad jobbigt, liksom! Jag föredrar att ligga med en knekt. Men det är en heeeelt annan historia. Tecknad film med lots of pung, you say? Well, that I gotta read about.

countrychick sa...

Henrik: Jag föredrar även det hela utan lim.

Skicka en kommentar